2015. december 18., péntek

MOL

Ma 14200 lett a záró. Nem voltam gép előtt egész nap, de ha ott lettem volna, valószínűleg eladom. Régóta szemezek ezzel a 14235-ös réssel, és már nagyon ott van. Hetes chart szerint akár meg is indulhatna, és mehet 16000 fölé is, de ezt a szerencsétlent bármikor lepofozhatják a Gonosz Brókerek.

Most este felhúztam a stopot 14k-ra, és hétfő reggel meglátom, mit csinálok vele. Trailing stop nincs az Ersténél, majd kézzel húzom tovább, ha megindulna. Ha meg korrigál, akkor dobom még 14k felett. 11.05-én vettem, csaknem két hónapja, nagyon sok idő ez egy papírban, nem befektetni akarok, hanem kereskedni.

RSI naposon 67, éppen a fenntartható bull trend határán. Vagy ha kicsit megengedő vagyok, belépett a sávba.

Amikor szerdán megindult, felmértem az órás chartra az aktuális impulzust, a szimmetriapont a legnagyobb forgalmú gyertya közepe volt. 14265-re jött ki a célár. Mehet följebb persze, de majd csak korrekció után, és nélkülem. Legkésőbb ott biztosan el fogom adni, ha addig a stop ki nem üt.

Napos:

Órás:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése