2015. december 9., szerda

DTAG

Változott a kép, változott a számozásom. Naposról két ábrát is felteszek, hogy a nagy kép is meglegyen. Valószínűleg még mindig az a korrekció fut, ami 04.14-én indult.

08.24-én ért véget egy flat, [C]-vel jelölve. Ami utána indult, az nem tudott kitörni, nem lett belőle impulzus, mert a 09.09-i csúcs alá esett az árfolyam, tehát 09.09-én véget ért hullám nem egyes, hanem egy A hullám volt ([A]-val jelöltem). Aztán lett belőle egy hármas, x-szel jelölve a szűkebb naposon. 11.30-án ért véget, 17,570-en, ott kellett volna kiszállni, de akkor még úgy gondoltam, fel fog menni 17,8-ig is akár. Nem ment.

Utána indult az y (az első flat volt a w, utána az x egy zigzag, és most egy nagy hármas szerkezet jön megint, ami akár 13,4 alá viszi az árfolyamot.

A fele DT csomagom még megvan, most egy jó kiszállót keresek. Most egy B hullám fut, annak is talán a harmadik szakasza, és az lehet, hogy felviszi az árfolyamot 17 körüli értékre. Ott majd kiszállok, és majd vissza valamikor jövőre.

Napos nagy kép:

Napos:

30 perces:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése