2015. december 17., csütörtök

FED utáni zárások

Zártam három pozíciót ma, mert a FED döntés utáni eufória holnap lehet, hogy korrigálva lesz, én meg offline leszek. Jobb a biztos haszon. Plusz egy kis DAX day trade volt.

  • Erste: a 12.11-i vásárlás második felét is eladtam 28,355-ön, RR = 1,46, a teljes csomag átlaga pedig 5,71% lett. Nem akartam tartani, a mai up után jönni fog egy korrekció, és Erste már a w5-ben fut. Kb. az [a] of 5 végén adtam el, lesz még egy korrekció, és egy utolsó felfutás, de az már nélkülem. Talán ha nem lenne év vége meg az a sok szünnap a kereskedésben, akkor benne maradtam volna, de így túl kockázatos tartani, a hangulat bármikor megváltozhat.
  • DAX long: eladtam a TL69 certit is 2876-on. Reggel 5 perc alatt döntöttem az eladásról, mert offline voltam egész délelőtt, és nem akartam kockáztatni. Korai volt, ment nagyon sokat még felfelé, de nem panaszkodom. 11,1% lett, RR-t nem is kalkuláltam hozzá, mert az egész pakk mérete volt akkora, amekkora a részvényeknél csak a kockázatom. Tanulási fázis.
  • DAX short: délután DT-re vettem TS56 certit, amit zárás előtt el is adtam +4,7%-on, de hozzácsaptam a negyedét a hétfői vételnek, így az egész nullára jött ki. A beragadt short certi negyedétől legalább megszabadultam veszteség nélkül. Most nézem, a hétfői TS56 vételemet nem is írtam ide be akkor, de volt.
  • DTAG: ebből is kiugrottam minimális veszteséggel. 16,82-on elment, -0,42% veszteséggel. A 11.05-ös csomag egyenlege így 1,62% lett. A fele elment a tervezett áron, a másig fele pedig kb. nullában. Későn vettem észre, milyen szerkezet fut, és amikor esett, nem voltam a gépnél. Azért az jó volt, hogy ezt a felfelé korrekciót még kibekkeltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése