2015. december 11., péntek

DAX

Vettem reggel TL69-et és sajnos nem adtam el akkor, amikor pluszban voltam, így rajtam maradt. Ennyit arról az elhatározásomról, hogy szigorúan DT. Nem nagy kockázat mondjuk, ha ki is ütik, akkor sem bukok rajta annyit, amennyit risk-ként szoktam alkalmazni a részvényvásárlásokkor. Kicsiben tanulom hálaisten.

Naposon 09.29-től kezdően csinált egy nagy impulzust (Raffi is ekkor indult meg, hmm) 11.30-ig. Utána egy lefelé impulzus (vagy hármas) jött, egy A hullám, vagy egy teljes ABC. Remélem, vége lett ma. Innen kellene felfelé megindulni, és akkor nyerőben tudnám zárni a certit.

Naposon RSI lehet, hogy bearish lesz, ha 34 alá megy.

Öt perces chart számozása inkább csak érdekesség, a DT gyakorláshoz használom.

Napos:

Órás:

5 perces:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése