2018. december 19., szerda

OTP

Nézegetem erősen, hogy hol kellene a shortokat zárni. Van minden, TS19, 21 és 25 is, jó és rossz helyről nyitottak egyaránt. A nem túl meglepő célom az, hogy ha az összeset lezárom, akkor egy jó nagy nyerőben legyek.

10.11-től egy impulzus ment felfelé, ez szerintem egészen biztos. A H4-es chartra berajzoltam a számozását, a lényege, hogy az első 11850-es ATH az a 4/B volt, a második pedig az impulzus vége. A csatornák ezt mutatják, és ki vagyok én, hogy megkérdőjelezzem őket.

Vannak olyan vélemények a fórumokon, hogy ez az impulzus csak egy nagyobb impulzus harmadikja volt, ami pedig 09.18-án indult. Ezt én nem így látom, hármas szerkezetek voltak ott, emiatt nem lehet impulzus. Diagonál esetleg, de akkor 10.11-től nem impulzus, hanem zz futott, de annak nem túl szép, szóval ezt elvetem. Egyébként ha ez lenne, akkor most fut a diagonál negyedikje, aminek muszáj lenne 10400 alá kerülnie, hogy legyen átfedés az első hullámmal (ami nekem az [A] a naposon).

A lényeg, hogy a korrekció csak 12.13-án indult, egyelőre impulzusnak néz ki, elég meredek. Hogy mit korrigál, az még nem világos:
  • Ha ez a [iv]/(c), akkor 10000 alá is mehet, és az egész egy nagy impulzus lesz. Naposon ezt számoztam.
  • Ha csak ezt a 10.11-től indult impulzust korrigálja, akkor H4-en ott egy ABC, ez jöhet. De ebben egyáltalán nem hiszek.
  • Van még a diagonál verzió, miszerint vagy 05.29, vagy 09.18 volt a w[iv] vége, és azóta már a w[v] fut, ami valószínűleg egy ending diagonal. Hát ennek lehet sok rajzolata, 10700 alá biztos, hogy le kell jönnie, de inkább 10400 alá.
11000 körül zárok egy adak short certit, biztos, ami biztos. Aztán majd meglátom.

Napos:

H4:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése