2018. december 4., kedd

Osztalék portfólió - november

Változások:
  • Nem vettem és nem adtam semmit novemberben
  • Az osztalékhozam változatlan (12 havi előretekintő): 7,18%

MTEL: egész jól megindult, ha az eddig megkapott osztalékokat is nézem, már pluszban vagyok. De változatlanul csak 500 felett akarom adni.

OHI: egyre több a Seekingalphán a hír, hogy már eleget ment, érdemes adni. Szerintem még bőven fog emelkedni, a grafikon csak most kezdett el igazán meredek lenni, egy harmadik hullámban lehet. Ha végre emelik az osztalékot, akkor lesz még egy ugrás szerintem. Négy negyedéve fizetnek 0,66-ot, előtte negyedévenként emeltek egy centet, pont itt az ideje egy bejelentésnek. Egyébként már négy osztalékot kaptam, ez a legrégebbi amerikai osztalék papírom, imádom.

PM: tartom, és már nem akarok bővíteni.

AT&T: 28,8-on állok vételen, nem biztos, hogy lejön addig.

VGR: többet már nem veszek belőle, egy nagyobb emelkedés után egy részét majd eladom.

SKT: még mindig nem tudom eldönteni, hogy fordult, vagy csak egy B hullámban van. Tartom.

Amiket figyelek (havi vagy hetes chartokon, Elliott Wave Principle alapján):
  • Altria (MO): a mentolos cigaretta tiltásáról szóló híreknek köszönhetően nagyot esett, 52-re raktam vételt, remélem, lejön addig.
  • Coca-Cola (KO): 33 - 37 USD között venném, még jövőre se lesz itt szerintem.
  • ExxonMobil (XOM): 42 - 54 USD a target, de ez 2020-nál nem hiszem, hogy előbb bekövetkezik.
  • General Mills (GIS): 38,5 USD a target. Ezt változatlanul nézem, közeledik lassacskán.
  • Realty Income (O): 43 - 50 sáv a tagret, talán 2019 második felében.
  • W.P. Carey (WPC): 48 USD a target, most 60 felett van, 2019 márciusa előtt nem valószínű, hogy eléri, de simán lehet, hogy csak 2020-ban.
  • Cummins (CMI): a Falcon hírlevélben olvastam róla, nekem is tetszik. DGR 5 évre magas nagyon. Első ránézésre 100 USD körül érdemes venni, majd elemezgetem, de egy év, mire addig leesik. Ha leesik.
  • Texas Instruments (TXN): ez is egy Falcon ajánlás, és ez is tetszik. Majd írok róla valamikor, 70 USD az első target.
  • Cardinal Health Inc (CAH): akkor figyeltem fel erre, amikor sokat és hosszú időn keresztül osztalékot emelő részvényeket kerestem. 15 éve emel átlagosan 7%-ot. Itt azért a híreket is kell olvasni, mert vannak a céggel problémák, de figyelem. 48 körül van a target.
  • Lockheed Martin (LMT): szintén 15 éve 7% osztalékot emelő cég. Most nagyon drága, de 210 körül talán veszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése