2019. január 2., szerda

Osztalék portfólió - december

Változások:
  • Philip Morris-t (PM) vettem 66-ért, a bekerülési átlagom így 75,13  USD, ami 6,07%-os hozamot jelent a PM-re számolva
  • AT&T-t (T) jócskán bővítettem 28,8-on, most 29,69 az átlagom, a hozam pedig 6,87%
  • General Mills-t (GIS) is vettem 38,5-ön, 5,09%-os a hozam
  • És végül Altria-t is vettem 51,08-os átlagon, ennek 6,28% a hozama
  • Osztalékhozam (12 havi előretekintő): 6,93%
Az aktuális portfólióm.

MTEL: változatlanul csak 500 felett akarom adni.

OHI: bejelentettek egy felvásárlást, 600 mio USD-ért megveszik a MedEquities Realty Trust-ot (MRT). Ettől kicsit megroggyant az OHI árfolyama, de semmi baj, tartom.

PM: legutóbb nem akartam bővíteni, de aztán inkább ezt, mint az IBM-et. Egy részét majd eladom valamikor.

AT&T: volt osztalékemelés, a hozamom akkor is nőtt egy kicsit, amikor még nem vásároltam, irtó jó érzés. Egy részét majd eladom ennek is valamikor.

VGR: itt is volt egy bejelentés. A Vector már eddig is tulajdonolta a Douglas Elliman Realty 71%-át, most a maradék 29-et is megveszik. Az árfolyamot nem mozgatta meg a hír. Változatlanul sokan hiszik azt, hogy osztalékvágás jön, én kitartok.

SKT: annyi kiderült, hogy az előző emelkedése az csak a korrekció B hulláma lehetett, mert még esik. Kitartok mellette és várok.

IBM: esett egy nagyot még, de nem vettem, elég ennyi belőle. Tartom.

GIS: Nem örökre vettem, ha egy jót emelkedik, és éppen lesz másik jó osztalékpapír, akkor ezt eladom.

MO: itt is volt hír, beszálltak a Juul-ba. Az elemzők szerint drágán.

Az erre szánt pénzemet befektettem, mostantól az osztalékokból fogok csak vásárolni, illetve ha eladok ezek közül valamit, akkor azt mindig osztalék részvénybe forgatom vissza. Meg persze kereskedek is másik számlákon, ha ott dől a pénz, akkor egy részét ide majd átrakom, elvégre ez lesz a nyudíjam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése