2017. április 8., szombat

Richter

Egy hónapja írtam a Richterről, kár, hogy hogy nem olvasom magamat. Akkor egy lehetőséget láttam a longra, de valami miatt kihagytam. A sok felmenő hármas szerkezet miatt egy ending diagonal futhat, és ott pont egy zigzag C hulláma hiányzott. Szerintem szerdán fejezte be ATH-val. A jó hír az, hogy nem ment annyit, hogy kiüsse a TS07-et. A rossz, hogy kimaradtam belőle.

Az ED nem tökéletes, a w4 nem ment az w1 területére, de azért egy kis forgalmú részvénynél ennyi talán belefér. Az is lehet, hohgy nem ED, hanem egy impulzus, amit nem szabad napos TF-en nézni, csak hetesen vagy hónaposon. Mindenesetre napos charton az RSI a w3-nál a legmagasabb, és a w5-nél nem tudott már a fenntartható bull sávba menni. Most akár 34-ig is ereszkedhet egy A hullámmal, aztán majd meglátjuk.

Órás chart alapján a C hullám elkészült, kíváncsi vagyok, hogy tényleg esni fog-e. Ha ED volt a felmenetel, akkor 5100 alá kell mennie 4 hónapon belül. Nem egy gyors trade lesz, a short certiket mindenesetre tartom.

D1:

H1:

3 megjegyzés:

  1. Szia Zarta!

    Mi van a TS07 shortoddal? Meg mindig shortban gondolkodsz a Richterrel kapcsolatban vagy most igazan? Vagy longos lesz a Richter 7000 felett?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annak már annyi, azt hiszem a múlt héten kiütötték. Növelte az idei Richter veszteségemet, a fene vinné. Ha havi chartot nézel, akkor parabola-szerűen emelkedik, aminek nem lehet a végét megjósolni, de utána nagy zuhé jön. Bár az is lehet, hogy a világ végéig fog emelkedni, ki tudja. A tegnapi az nagyon durva volt.

      A TS08-at tartom, de semmit nem nyitok, se long, se short. Nem értem a mozgását, tehát nem kereskedek vele. De lezárni sem akarom a shortokat, az olyan scifi-szerű lenne, ha még sokat emelkedne.

      Törlés
  2. Sajnalom. Emlékszel, amikor a shortot nyitottad, irtam. Hogy en meg éppen long nyitason gondolkodom. De aztan vegul nem nyitottam, mert elbizonytalanitott a mozgasa es e te chartod is olan logikusnak latszott, hogy én is kezdtem lejjebb varni a jo beszallot. Azert lehet, hogy innen hamarosan visszakorrigsl, de az is, hogy megy tovabb felfele, mint az OTP 8000 felett.

    VálaszTörlés