2017. április 6., csütörtök

OTP

Szépen megy felfelé, és úgy látom, a 9400 még messze nem volt a teteje, most csak egy negyedik hullám futhat. D1-en az látszik, hogy az ideiglenes csatornát éppen csak megérintette a korrekció. Ezt jellemzően az A hullám csinálja. Naposon most tehát egy (iv)/b fut, és a b hullám első szakasza. Impulzusként megy, valószínűleg zigzag lesz, ha 50%-ot korrigál, akkor 8660-ig mehet fel (H4-en a fibo-t berajzoltam).

Ha a Groupama zártkörű eladás árfolyamát is beleveszem az esésbe, akkor egy teljesen más verziót is fel lehet rajzolni. Akkor a b hullám már 03.23-án elindult, és már a b/c fut, a b hullám utolsó szakasza. H4-en a Kennedy-csatornát így rajzoltam be. Itt a célár 8500 alatt van egy kicsivel.

A TL20 certiket 8450 körül kezdem el adni, aztán majd meglátom, mi lesz a teteje. Utána shortra készülök, mert kell még egy olyan lefelé hullám, ami majd metszi a naposra berajzolt csatornát. De lehet az egészet még bonyolítani azzal, hogy a (iv) egy triangle lesz. Akkor valószínűleg feljebb megy, mint ahogyan most számítottam, és majd onnan jön le egy újabb hármas.

D1:

H4:

2 megjegyzés:

  1. Szia Zarta

    Egyet értek valahol 8400-8550 körül vége az emelkedésnek, én nem léptem longba mivel az éket tegnap törte át a lefele menő shortot ki hagyom az alábbi ábra alapján lépek longba mivel várom a vissza textet az 1 hónappal ezelőtti ábra továbbra is
    él, aki ismeri az ékeket jönni kell most egy vissza textnek.
    http://kepkezelo.com/images/p547okysbvefit0t3yax.png

    Rúfusz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helló Rúfusz,

      Én nem így számozom, de az irány meg a kereskedési lehetőség ugyanaz, mint nálad. Zárni akarom a longot a hét elején, aztán a Húsvét miatt nem akarok poziba lépni, majd utána nézek rá, és akkor talán már az új long belépőt kell keresni.

      Törlés