2016. augusztus 23., kedd

DAX

Vége a szabinak, kezdek újra trade-elni. Ma egy gyengécske longgal nyitottam: M15-ön volt egy bullish slingshot (naranccsal jelöltem), amikor azt megláttam, nyitottam egy pozit. Nagyon szorosan húztam a stopot utána, ki is ütött, nem tudtam elmenni a végéig. Mindenesetre nyerő volt, ha nem is nagy.

H4-re berajzoltam, mire számítok. Többször azt hittem már, hogy a (C) hullámot befejezte, most azt gondolom, hogy csak a (C)/3 készült el, és lesz még a korrekció után egy újabb csúcs, akár 11000 is. Csak óvatosan kötök addig, amíg nem tisztázódik a helyzet. A w(C) sajnos nem túl jól számozható, a 08.03-i alj, a 10092 túl alacsony, egy impulzusra nem tudom szabálysértés nélkül elhelyezni. Vagy egy ending diagonal a (C), és akkor valószínűleg lesz átfedés az 1 és a 4 között, vagy nyúlik, és 1212 van, de akkor nagyon nagy lesz. Nem a nyúlást favorizálom, az biztos.

Van egy rés 9700 alatt, azt pont betölthetné a w4. Jó kis célár innen.

H4:

M15:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése