2016. augusztus 16., kedd

OTP

Az utolsó TL20-at is eladtam ma délelőtt, összességében 9,76%-ot kerestem velük. Pénteken 1466-on adtam az elsőt, ma 1600-on az utolsót. Lehet, hogy még megy fel, de nyaralok, és nem akarom figyelni.

Egyszer majd a trendszinteket összehozom rendesen, mert a múltkori havi és a mostani napos az nem ugyanolyan. Addig is: 2011.09.23-án kezdődött a [C] hullám, 2755 volt az alja. Azóta megy felfelé kisebb-nagyobb megszakításokkal, most a [C]/(3)/3-ban járunk. Az már nem biztos, hogy ezen belül hol, a napos charton a [C]/(3)/3/[iv]/(b)-nek jelöltem, ahol a [iv] egy running flat, aminek a (b) hulláma egy zigzag, és most fut a zz c-je. Ez új csúcsot csinál elvileg, a 7395 megdöntése így simán benne van. Utána egy impulzus lefelé, de a 06.27-i alj (6160) felett kell, hogy zárjon (6180 felett), mert különben nem impulzus az impulzus. De ez nagyon bizonytalan elképzelés, lehet rengeteg egyéb is, szóval ezt nem játszom meg, minek. Örülök, hogy a májusi vételemet pluszban zártam.

A short mindenesetre még messze van.

D1:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése