2016. augusztus 6., szombat

DAX

Nyaralás előtt még nyitottam két longot, ha mégis megy felfelé, akkor a régi shortom fedezve legyen. A nagyobbikra óvatosan 10400, a kicsire 10450-et állítottam be TP-re. Most nézem, hogy hétfőn nyitás után már teljesültek is, 10444-en a nagy, és a beállított TP-n a kicsi. A naggyal szerencsém volt, hogy ekkora réssel nyitott, és nem napközben araszolt fel. Utána jött a shortos paradicsom, persze nélkülem.

Csak H4-et rakok fel, azt beszámoztam:

  • A (C) egy ending diagonal, ez szerintem már biztos.
  • A (C)/3-nak vége, most a (C)/4/[c] kezdődik, bár még lehet, hogy a [b]-t nem fejezte be, és megy egy kicsit felfelé.
  • H4-en nézve a 4/[a] leginkább egy zigzag, tehát a w4 egy flat vagy triangle lesz. Ha triangle, akkor nem esik nagyot, de azt lassan csinálja, ha flat, akkor most be kéne zuhannia.
  • Mivel a (C) szerintem egy ED, és ott általában átfedés van a hullámok között, a legvalószínűbb az, hogy a w4 egy flat, most pedig a [c] hulláma jön, egy erőteljes impulzus akár 9700-ig is.
  • RSI H4-en éppen fordulhatna le, és akkor nem lenne bullish. H1-en a fenntartható bull sávban van, onnan is le kellene jönni. 
Hétfő shortos napnak néz ki, leginkább délutántól. Reggel nem nyitok, az biztos, kivárom, hogy mi lesz. Vagy befejezi a [b]-t 10375 felett, vagy 10324 alá megy. Utána short, ha M15-ön RSI is úgy mutatja.

H4:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése