2024. június 11., kedd

Marathon Digital Holdings - kereskedés

Vettem ma három hullámban a MARA-ból nyitás után, 18,29 az átlagom. Pár napja már 18 dolláron álltam vételen, és ma volt egy 5% feletti gyors bezuhanása, végre tudtam venni.

Naposon a nagy kép, hogy mire számítok, tartani persze egészen biztosan nem fogom 38 dollárig:

Óráson pedig az látszik, hogy miért vettem:

Egy diagonal mehetett fel az április 17-i lokális aljról, azt egy ABC majdnem a 61,8%-os fibóig korrigálta, a csatorna aljáról aztán vissza fordult.

23 fölött szerintem már részleges zárásba kezdek.

Vagyonépítés osztalékkal, a könyvem. Elérhető epub, mobi, pdf formátumokban a Smashwords-ön, az Apple Books-on és a Google Play-en.

2 megjegyzés:

  1. Szia! A FRANKLIN BSP REALITY TRUST Inc vállalatról mi a véleményed? 5 évesre állítva az időtávot egy szűkülő háromszög jelenik meg. Az osztalék elég nagy 11,18% ,ugyanakkor a bevételek csökkentek ( A BlackRock viszont benne van a tulajdonosok között vastagon). Nekem egy csökkenő zászlónak tűnik, a sáv már teljesen összeszűkült. ( A könyvet elolvastam, pár támpontot kaptam belőle. Köszönöm)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát még megtalálni is nehéz, a tradingview-n valami FBRT/PE jön fel, szerintem te nem azt nézed. Az investingen megtaláltam. Szerintem simán lehet a mostani 13 dollárból 8. A számait nem néztem meg, a chartja alapján én nem venném. Osztalékot nem emel rendszeresen, és nincs is hosszú múltja. Azért ennyi a hozama (százalékban), mert a befektetők szerint vágni fog, ez kb. mindig így van 10% felett. Aztán vagy vág, vagy nem, de a leggyakrabban bejön az elképzelés. És köszi én is!

      Törlés