2017. június 29., csütörtök

Richter

Annyit írtam már, hogy sok a zigzag a Richterben, hogy elhatároztam, kereskedek egy kicsit ezek alapján. Kedden vettem TL06-ot 2870-ért, tegnap zárás előtt eladtam 2922-ért. M15-ön berajzoltam a csatornát, ami 7023-ról, az (a) hullámtól indult. Ennek a c hullámát kereskedtem, a (b)/c-t. Tegnap az utolsó negyedórában húzták meg a Richtert, persze az Árjegyző kicsit lemaradva követi, nem tudtam megvárni a legjobb kiszállót. 1,21%-ot kerestem ezen a bátor trade-en.

Ma viszont lefordult a csatornatetőtől, ezért egy shortot nyitottam még bátrabban. Az M15-ös charton látszik, hogy egy impulzus ment lefelé, az ötödik hullámban zártam. Talán még menni fog, de hogy mekkorát, azt nem tudom, inkább zártam. TS09 volt, 938-on vettem és 1020-on adtam el, ez már 8,44% volt, eggyel nagyobb trendszint hulláma, mint a tegnapi long, többet is lehetett fogni rajta.

A mai esés nagyon gyors volt, és az impulzus késznek néz ki. Viszont kicsi a mérete. Nem tudom, merre megy most, jó lett volna, ha két-három napig legalább fut, és eléri a csatorna alját. Vagy ez csak az első hulláma egy nagyobb impulzusnak? Annak meg túl nagy. Holnap csak nézem a Richtert, majd a jövő héten, ha tisztul a kép, megint kötögetek.

M15:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése