2017. június 20., kedd

EON

Tegnap is bekötött egy eladásom 9 eurón, ott már 25% felett volt a profit. Jó így sávosan eladni, mert ugyan nem hozom ki a maximumot egy vásárlásból, de pozícióban ülni mindig kockázatos dolog, és sokszor megjártam már, hogy kapzsi vagyok. Jó sokat kerestem így is rajta. És még mindig van részvényem.

Megpróbálom megsaccolni, meddig mehet. Nagyon erős, olyan sokat esett, hogy most jön föl, mint a víz alá nyomott labda. D1-en a számozásom, ami érdekes benne, hogy egyre meredekebb az emelkedés, ami azért jó, mert az impulzusra jellemző az ilyen mozgás, nem a zigzagra. Ennek a harmadiknak a tetejét kellene eltalálnom a maradék csomaggal, aztán kivárni a négyest, és a végére megint beszállni egy kisebb adaggal. Ekkora TF-en az ötödik hullám egy része is kereskedhető.

A H4-en szép színes vonalakkal berajzoltam magamnak, hogy milyen hullámok voltak és lesznek még. A trendszintek nem passzolnak a D1 számozásához, itt a lényeg a szimmetria: ha volt egy meredek hármas (a legintenzívebb emelkedés), akkor előtte és utána is van korrekció. De ha előtte még volt, akkor valószínűleg utána is lesz, egyel nagyobb trendszinten. És így tovább. A lényeg, hogy ha megvan a közepe egy hullámnak, akkor meg lehet saccolni az előzményekből azt, hogy mennyi hullám jön még utána. 9,5 körül szerintem kiszállok végleg, vagy átváltok kézi követős stopra.

D1:

H4:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése