2017. május 24., szerda

OTP

Majdnem elment 9000-ig, erős nagyon. Ugyan én sokkal hamarabb kiszálltam a longból, de nem bánom, mert ezután majd pontosabban kalkulálható, hogy meddig megy, ha vége a mostani korrekciónak.

Változatlanul úgy látom, hogy most egy újabb trendirányú impulzus készül, a 9410-es csúcsról a korrekció elkészült. És ez a mostani bőven feljebb megy majd, mint a 9400.

H4-re egy jó nagy téglalapot raktam, oda kellene betalálnia. Egyelőre nem kell hozzá Tell Vilmosnak lenni, de később majd szűkítem, ha látszik, milyen hullám jön lefelé. És az osztalék is mindjárt itt van, ugye. Amiből majd kapok, mert long certim mellett részvényt is vettem még régebben.

H4-en RSI-nek nem kellene 34 alá mennie, az első korrekciós hullám még előtte véget érhet. Utána fel, majd a következő töri a 34-et. Naposon előbb 50 körül, aztán másodikra megy majd 50 alá, de a 34-et nem töri le. Ha valóban egy új impulzus indult 7724-ről, akkor most annak a második hulláma fut, ami leggyakrabban zigzag, és mélyet korrigál. De amilyen erős az OTP, nem biztos, hogy lemegy 8350 alá.

Még nem tudom, hol veszek long certit. Shortolni hülyeség lenne, ez csak egy kicsi korrekció.

D1:

H4:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése