2017. május 13., szombat

OTP

Pénteken a nagy eufóriában eladtam egy kis TL20-at abból, amit még 2515-ön vettem. 6,66% kerestem a csomagon, a többit tartom.

Hetesen a számozásom hosszú távra. Még nagyon sokat fog felmenni, ha nem idén, akkor jövőre simán meglesz a 10000. Naposon a csatornák alapján a korrekció akár készen is lehet, és indulhat 9400-nak. Időben és nagyságban passzol ez a (iv) hullám a (ii)-höz, a berajzolt téglalapok azonos méretűek.

A 05.04-én indult hullám valószínűleg már a w(v). Impulzusnak néz ki, még egy egy pontos rés is maradt benne, erőt mutat.

M15-ön nézve viszont egy kis impulzus elkészülhetett, ezért is adtam el egy adagot pénteken. A jövő hét első felében akár korrigálhat egyet 8200 környékére, aztán onnan újra fel.

Shortolni nem fogom, a maradék long certiket tartom, és ha visszajön 8200-ra, és fordulni látszik, akkor még bővítek.

Sokan gondolják azt a fórumon, hogy még mindig egy korrekció fut, és 8600-ról majd lefordul. Ha sokan várják, akkor biztosan nem úgy lesz, sőt, ez fogja felhajtani az árfolyamot. Belevesznek majd azok, akik a jó beszállóra várnak, mert rájönnek, hogy lemaradtak.

W1:

D1:

M15:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése