2017. május 3., szerda

OTP

Hetes és napos chartokon látszik, hogy letört az ideiglenes Elliotti csatornából. Az A hullám volt a csatorna alja (RSI pont 34), onnan visszajött egy gyenge B (aminek a végén nem tudtam lezárni az összes longot, RSI 50 fölé), és 04.24-e óta már a C-ben vagyunk, egy erős impulzusban lefelé. RSI 34 alá kéne, hogy menjen.

A fórumokat olvasva nagyon erős volt a hangulat, hogy a B hullám 8500-ig felviszi. Hát ha valamit ennyien várnak, az nem történik meg. Gondolom sokan óvatosságból előbb elkezdtek zárni, vételi erő meg már nem volt, itt lebeg felettünk Csányi barátom 8300-as kijelentése. És ment a könnyebb irányba, lefelé.

Ez a w(iv) egy zigzag lehet, aminek az A hulláma egy leading diagonal, vagy egy flat, aminek double zigzag az eleje, mindegy. A vége impulzus, és már fut. Az A-ra ráraktam egy fibót, eltoltam a B csúcsára. Ha a C az A hullám 50-62%-a lesz, akkor a H4-en jelölt téglalapba megy le, kicsit talán 7500 alá. 6900 is lehet belőle, ha a C akkora lesz, mint az A.

Talán egy kis TS14-et veszek holnap, annak 9900 felett van a kiütési ára. Háromszáz forint lehet benne. Attól függ, mit csinál holnap, és még M15-ön megnézem ezt az impulzust. De szerintem péntekig még ereszkedik.

Update: Eléggé késznek tűnik M15-ön ez a C hullám. Vagy meg fog nyúlni, vagy már holnap fordul is. Shortolni nem fogom.

W1:

D1:

H4:

1 megjegyzés:

  1. Még csütörtökön vettem egy kis TL20-at 2127-en, azt ma eladtam 2364-en, 10,5% profit. Megy még fel remélem, van még TL20-am magasabbról, de ezt most elrakom.

    VálaszTörlés