2017. március 10., péntek

DAX

Nincs még éles számlám, csak a Thinkmarket demóját nézegetem. FXCM-hez képest van pár különbség: a spread kisebb, 1 - 1,5 között van, az árfolyam fél Eurós lépésekkel mozog, a rollovert (itt swap-ként kell keresni) nehéz hasonlítani, folyamatosan mozog, de mintha magasabb lenne. Mindenesetre jobban követhető a napon túli pozíciók költsége, nem a history-ba írja külön tételként, hanem az adott nyitott pozíciónál sorolja fel egy külön oszlopban. Bár az is lehet, hogy ez MT4 beállítás kérdése, nem vagyok nagy tudója a dolgoknak. BEVA nincs, csak az angol biztosítás 50e GBP-ig, ami 18mio HUF alatt van. Nyitni fogok a Randomon keresztül náluk a jövő héten.

Hetes charton a számozásom nem változott. Ha a [B] hullám megy felfelé, akkor még mindig megvan az új csúcs esélye. Ha az V fut, akkor az ED, és vissza kell jönnie hamarosan 10800 alá. Pár hónapos távban ide várom, 10800 és 8800 közé. Longokat csak óvatosan nyitok majd, és szigorúan daytrade.

W1:

H4:

H1:

12 megjegyzés:

  1. Szia! Kedd reggel nyitotódott meg a számlám, dél körül adtam megbízást a pénz átutalására, még nem ért a számlàmra. Messze van Ausztrália! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó tudni, köszi. Lehet, hogy zacskóban küldik valami hajón, low cost solution :)

      Törlés
  2. Ma délután ért ausztráliába a pénzem! Ehhez képest: ma nyitottam activtrade számlát is, estére megnyitódott a számla, bankkártyás feltöltéssel 5 percen belül rajt volt az összeg! Dax indexxel akarok kereskedni csak, de nem tudom melyik az? Olyat találtam hogy ger30Mar17 és ger30jun17. Ezek lejáratosak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap utaltattam én is, kíváncsi vagyok, mennyi az átfutási idő. Mondjuk szerintem bankkártyával lehetne tölteni a thinkmarketet is, és úgy gyors lenne az is.

      Törlés
    2. 5 munkanap alatt ért át! Bankkártyás feltöltést visszautasította a rendszer.

      Törlés
    3. Gondolom minden a közvetítőn (random) keresztül mehet csak. Az átutalási megbízást jóvá kellett hagyni, rajta Virágh úr aláírása volt.

      Törlés
    4. Egy órája kaptam meg ezt a doksit elektronikusan, nem tudtam, mi az először, de aztán láttam a Virágh urat :)

      Törlés
  3. Üdv.
    Ellenpélda :-)
    Csütörtökön 'regisztráció' (mint valami hülyegyereknek..:-/)
    Pénteken megjött Virág uras doksi.
    Vasárnap jóváhagytam.
    Hétfőn már rajta volt a cash.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi csabesz, még az is lehet, hogy bele kell rázódniuk. Az első trade-emet kirakom majd, persze ahhoz az kell, hogy legyen pénz a számlán. Te kötöttél már, volt valami extra, amit érdemes tudni?

      Azt vettem észre, hogy a demón a lépések 0.5 eurónként voltak, de az élesen nem volt diszkrét, ment 0,05-ös lépcsőkkel.

      Törlés