2016. december 8., csütörtök

OTP

Ma délelőtt eladtam 8130-on mindent, kicsit többet, mint 2%-ot kerestem rajta. Nem túl meggyőzően emelkedik, és mivel ez egy ötödik hullám, a korrekció nagy lehet utána.

Macibear-nek volt egy elejtett megjegyzése a fórumon, hogy az Investing CFD-t mutat, nem részvényt, és tényleg. Rájöttem, hogy ezért pontatlanok a gyertyák, a CFD nem követi a le- és felszúrásokat. De lehet részvényt is nézni, igaz, ekkor 15 perccel késleltetett adatot mutat. Azt viszont pontosan. Szóval a grafikonokon áttértem a részvényre a CFD helyett. És ha már váltottam, a trendszinten is változtattam, mert nem tudtam már rendesen számozni kisebb TF-en.

M15-ön próbáltam csatornákat rajzolni, de nagyon bizonytalan minden. Talán 1-2-1-2 van, nyúlik a hullám. Ending diagonalt nem látok bele. Persze az is lehet, hogy ez még csak az 5/[v]/(i), és sokat megy még, nem tudom. De longolni nem fogom egy darabig, most várok egy fordulóra, és egy jó short beszállóra.

H1:

M15:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése