2016. december 16., péntek

DAX daytrade - BuSS

Délelőtt M15-ön kialakult egy bullish slingshot. 11 gyertya széles, az RSI 52 és 50 volt a két lábánál. Nagyon gyenge szignál, nem is akartam megjátszani. De benne volt a lehetőség, hogy M30-on is kialakul, ezért megvártam, mi lesz belőle. Ott 6 gyertya széles lett, és RSI 62 és 57 a két lábánál, sokkal erősebb jel volt. A BuSS-t követő gyertya alja éppen csak magasabb volt, mint a jobb láb, ez volt az egyetlen bizonytalan tényező. Egy perccel azután, hogy véglegesedett a BuSS (a követő gyertya is lezárult), belevettem. Hamar elsült, kis TF-en követtem, és zártam, amikor korrigálni kezdett. A zárással lehettem volna bátrabb is.

H1-en már kereskedhetetlen lett volna ez a BuSS. Ugyan ott is kialakult (3 gyertya széles lett), de a BuSS-t közvetlenül követő gyertya vitte fel az árfolyamot, ami a jó belépést lehetetlenné tette volna, hiszen egy gyertyát mindig ki kell várni, hogy az alj biztosan alj legyen.

11372-n vettem, SL 11350 (a csúzli bal lábának alja 11353 volt), TP 11415, RR = 1,97.

M15:
A két láb RSI értékei között kicsi a különbség, és éppen csak 50 fölött vannak.

M30:
A két lábnál bőven 50 felett az RSI, és látványosabb a különbségük is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése