2016. július 11., hétfő

Richter

Ma eladtam a TL06-okat két részletben, 1644-en és 1704-en, 9,43%-ot kaszáltam rajtuk. Most néztem meg, 1704 volt a napi max, hehe.

05.30-án vásároltam be, elég lassú menet volt, igaz, hogy közben volt egy sikeres, meg egy sikertelen shortom is. A múlt héten vettem még egy kis TS05-öt 510-ért, amit aztán dobtam 401-en, amikor láttam, hogy nem lesz belőle pluszos trade, ma ki is ütötték. Összességében jól jártam, ez a long háromszor annyit hozott, mint amennyit ott buktam. Tőkére vetítve 3,88%-ra tornáztam fel az idei Richteres eredményemet, nagy pénzt azért nem teszek bele.

Ma majdnem új ATH-t csinált, 5935-ig is felszúrt. Naposon RSI 69 fölött van. Holnap lehet akármi, mehet tovább, RSI-nek van még helye fölfelé, H1-en is csak 77 körül jár. De eshet is, D1-en már megcsinálta a bullos sávozást.

H1-en megpróbáltam berajzolni a végleges Elliott-i trendcsatornát, eléggé esetleges, nem tudom, hol van nyúlás és alhullámok, és hol vannak ennek a trendszintnek a hullámai. De ha helyes a csatorna, akkor valahol itt a vége. Még talán a 6000 meglesz, utána indul majd egy nagyobb korrekció. Ha viszont a D1-et nézem, akkor rengeteg hely van még fölfelé, szóval nem tudom, mi lesz, nem nyitok pozit, hanem kivárom.

D1:

H1:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése