2016. július 21., csütörtök

DAX

Kedd óta csak négyet kötöttem, három short és egy long volt, mind nyerő. Viszont egy keddi nyitott shortom még mindig megvan, ez nem jó. De tartom.

H4-en látszik legjobban, mire számítok: most a w4 jön, ami 9900-ra korrigál vissza, aztán megy fel 10400 fölé, hogy utána majd beessen 9000 alá. A trend szinteket a (C) hullámban eggyel emeltem az előző számozásomhoz képest, most ez passzol a nagy képhez.

RSI H4-en nagyon támogatja a korrekciót, mehet le 50 alá is, sőt, a fenntartható bear sávba is elmehetne innen. Már csak ezért is tartom a shortot.

M15-öt azért raktam fel, mert nagyon szépen látszanak a csatornák, a (C)/3/[v] impulzusra rajzoltam az ideiglenes és a végleges trendcsatornákat. Ezekből kiesett, most olyan korrekció jön, ami a nagyobb TF-et korrigálja, a 9300 - 10200 hullámot. 38.2-es fibónál is 9850 a célár, én 9900-nél már boldogan fogom zárni a beragadt shortot.

H4:

M15:

3 megjegyzés:

  1. Szia! Nézd H4-et! Milyen szépen ékelődik! Egy löket 200 fölé még lehetne!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet úgy is nézni, igazad van, akkor valami diagonálnak kell lennie.

      Törlés
  2. Akár meg is lehetett ma a csúcs korrekció előtt. Holnap kiderül. A korrekció számomra kérdéses. 9900 vs 9450. Nekem a második lenne szimpatikusabb. Aztán tovább fel. De erre még ráérünk.

    VálaszTörlés