2016. május 21., szombat

OTP

A második kör shortról lemaradtam, nyitóban meg záróban csinálta meg a jó értékeket, árjegyző olyankor meg nincsen. Álltam egy darabig vételen, de aztán elengedtem a témát.

A D1-en a sárgával rajzolt csatornában mozgott az árfolyam, a csatorna alját még elérte a w[c], és onnan fordult. Mennie kellene a sávtetőn túlra, 7100 fölé, akkor mutatná ezen a TF-en a fordulatot. RSI szintén nagyon jól fordult, még éppen nem ment be a fenntartható bear sávba, hanem előtte emelkedni kezdett. Még a végén jól járok a long certikkel.

H1-en látszik egy bearish slingshot. Az impulzus végén egy divergencia, még egy menet benne van aztán fordul. Pont így csinálta. RSI még bearish, de felfelé tart.

M15-ön a [c] hullámot számoztam be, és a sávokat is felraktam, jól követhető. Ez a hullám véget ért, az biztos. Ha az emelkedés, ami pénteken indult, csak egy korrekció, egy hármas felfelé, akkor sajnos még eshet tovább egy újabb - és nagyobb - impulzussal, de ebben a verzióban nem hiszek. Emelkedni fog, hát felminősítettek minket, ennek csak lesz egy kis felhajtóereje. RSI itt már bullish.

D1:

H1:

M15:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése