2016. május 11., szerda

DAX

A CFD egyenlegem: 61 trade 74%-os nyerő aránnyal. Kezdem megtalálni azt a stílust, ami fekszik nekem. Eleinte M15/M5/M1 TF-eket nézve próbáltam pozícióba lépni, de az M1 nagyon gyorsan mozog, az nekem túl stresszes, sok rossz belépőm volt. Mostanában a H1/M15/M5 TF-eket figyelem, és M5-ön keresek szignált. Ha több TF is támogatja az irányt (EWP és RSI), akkor lépek poziba. Általában korán zárok, mert ha már 20 pontot ment az irányomba a DAX, átváltok M1-es gyertyastopra, és legtöbbször az SL zár, nem a TP, viszont biztos profittal. Ennek a módszernek az a hátránya, hogy a risk&reward arány 1 alatt van, többet kockáztatok, mint amennyit nyerek. Viszont a nyerő arányom nagyon magas, a legutóbbi 15 kötésből egy volt csak bukó. Csiszolgatom még a technikát, RSI-t jobban akarom figyelni a zárásokhoz.

Na de hogyan is mozog a DAX:

  • Szerintem downtrend van. 2015.11.30-én indult egy hármas szerkezet lefelé, és 04.21. óta ennek fut a harmadik hulláma, a [C]. Ez a hármas egy y, azaz már több mint egy éve lefelé van az irány, nyúlik a IV hullám.
  • A [C] egy impulzus lesz, mivel az IV/y egy zigzag, mert az y/[A] is impulzus volt.
  • Most vagyunk a [C]/2/[b]/(c)-ben. A [b] egy flat-nak néz ki, most fut az utolsó hulláma, a (c), egy impulzus lefelé.
  • Ez azt jelenti, hogy a [b] már nem sokat megy lejjebb - 9900 alá valamivel -, és utána lesz egy felmenetel a [c]-vel 10200 környékére (ez csak durva sacc).
Eddig többnyire shortoltam, mivel ez volt a trend az általam figyelt TF-eken, de lehet, hogy a jövő héttől inkább longokat kötök. H1-en még most is bullish, és könnyen lehet, hogy még sokáig az marad, ha megindul a [c] felfelé. M15 és M5 most bearish, majd ha váltanak, akkor váltok én is.

H1:

M15:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése