2016. május 10., kedd

OTP

Vettem TL20-at 1380-as átlagon, nagyon szép longos képet mutat az árfolyam. Talán csak az árnyalja a képet kicsit, hogy tegnap az OTP vette magát, de ki vagyok én, hogy vitatkozzam velük. Lesz egy jó negyedéves jelentés állítólag, az még 7400 körülre felviszi ezt a hullámot. Ezért vettem:

  • D1-en RSI visszafordul a bull ellenállás aljáról, és maradt bullish a kép.
  • Már D1-en is látszik, milyen szép flat volt a w4.
  • H1-en is bullishba váltott RSI. 
  • M15-ön látszik, hogy egy szép impulzussal indult meg, és amikor ennek az impulzusnak a korrekciója megtörtént, akkor vettem certit. Nem biztos, hogy vége van a korrekciónak, lehet, hogy nem ABC volt, hanem csak az A, de RSI olyan jól sávozott ezen a TF-en, hogy amikor 50 fölé ment, bevásároltam.
Ha 7400 fölé megy, akár 20%-ot is kereshetek rajta, bár a mozgástól függ, mennyire bátran tartom majd. Sávos kiszállót tervezek, ha 1500-at eléri a certi, már biztos, hogy eladom az első adagot.

D1:

H1:

M15:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése