2016. május 18., szerda

OTP

Vettem ma TS09-et 1298-ért és 1357-ért el is adtam, 4,25%-öt fogtam rajta. Lehet, hogy még egy kör shortot érdemes lesz indítani. A long certiket egyelőre tartom.

Múltkor a shortot kezdtem túl korán, most a longot:

  • D1-en látszik, hogy volt egy szép hármas szerkezet lefelé, le is tört az ideiglenes Elliott-i trendcsatornából. De nem indult el az ötödik 6843-ről, hanem onnan csak egy B (vagy X) ment fel.
  • 05.13-tól impulzussal esik, ez akár egy C hullám is lehet. Ha az előző nem B volt, hanem X, akkor ez egy komplex hármas is lehet, és mivel az eleje impulzus, csakis zigzag. Egyelőre úgy értelmezem, hogy most a w[c] fut, a w4 utolsó hulláma.
  • M15-ön jól látszik az impulzus. Még nem ért véget, most lehet a (iv) hulláma. Ha az felmegy és kitört a csatornából, akkor talán a w(v)-öt még megjátszom. Utána egy nagyobb emelkedés jöhet, vagy egy B, vagy az ötödik hullám. A long certiket majd ott adom el, ha nem megy látványosan fel, akkor akár bukóban is.
  • A short certiket azután vettem, hogy az árfolyam 6834 alá esett, innentől biztos volt, hogy az eredeti elgondolásom rossz volt, és még nem indult el a w5. 
  • RSI még éppen bullish naposon, de H1-en már kapitulált.
D1:

M15:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése