2016. január 20., szerda

EON

Ma kimenekültem Eonból, olyan bearish a világban a hangulat, hogy nem mertem tovább tartani. Szerencsére tegnap volt egy jó hír RWE/Eon párosra, és akkor nagyot ment, ma csak kis bukót kellett realizálnom. 8,6-on és 8,531-en ment el a pakkom, két részletben, RR = -0,16, -2,42% lett a vége.

A napos chart egyáltalán nem szörnyű, mehet bőven felfelé. RSI órás charton bullish, a bull sávok között mozog szépen. De az olaj a mélyben, a DAX óriásit zuhant, szóval cash is king. Arról nem is beszélve, hogy a tegnapi DAX shortomat is lezártam ma, az tízszer annyit hozott, mint amit Eonon buktam.

Inkább csak távolról nézem, hogy eléri-e a 10,47-es eredeti céláramat, minthogy poziban üljek, ha mégis bezuhanna.

Update: C egy ending diagonal, most az (a) of [iv] készült el, az órás chartot cseréltem, ott jól látszik. Nincs benne nagy potenciál felfelé, ellenben kockázat az sok. Jól tettem, hogy kiszálltam.

Napos:

Órás:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése