2016. január 5., kedd

DAX

A certikről nem fogok többet ide írni, betelne tőlük a blogspot. Ma is volt két long és két short daytrade-em, 12,24% plusz összesen. A bal oldali dobozt azért update-elem néha.

A DTAG és a DAX nagyon hasonlóan megy, ugyanúgy számoztam őket, bár a timeframe különböző, de nem fogom átszámozni egyiket sem, inkább elviselem ezt a kis szépséghibát.

Sokat nézegettem a napos chartot, aztán végül módosítottam az eredeti elképzelésemen, főként az impulzusok miatt. Így a legjobb. Ahol a legmeredekebb a hullám, résekkel is tarkítva, az harmadik hullám. Ami impulzusnak néz ki, arra pedig nem erőltettem rá valami hármas szerkezetet. A napos most szerintem jó, bár azt még nem tudni, hogy vége a korrekciónak, és elindult az V hullám, vagy csak egy X fut, és még mindig korrigál. Majd kiderül.

RSI naposon csinált már egy bear sávozást, felment a bear ellenállásig, és fordulni látszik. Remélem, hogy le fog jönni fog a fenntartható bear zónába. Az 10000 alatti értéket jelent nagy valószínűséggel.

Van még egy kis TL69-em, azt 10000-nél ütik ki, szóval érdemes lesz eladnom hamarosan. 10350-ig még elmegy a v(ii), ott majd dobom bukóban. Nem számít, bőven pluszos vagyok.

Óráson RSI nem releváns, nagyon szélsőségesen mozog. Kellene h4-et néznem, ott talán jobban jelzi majd a fordulókat.

Napos:

Órás:

30 perces:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése