2016. január 14., csütörtök

DAX

Nyitottam egy Erste Trader demó számlát, a CFD-ket nézegetem, meg a kereskedési lehetőségeket, mert a Netbróker nem való DT-re. Az Erste Traderben egyszerre lehet megadni stop-ot és target price-t, és van trailing stop, ezeket nagyon hiányoltam. Még kicsit nézegetem, aztán lehet, hogy áttérek.

DAX: TS58-at ma sávosan eladtam. 4800, 5000, 5100, mindig feleztem, és az egyik felére beraktam egy targetet, amin el is ment, a másik felére meg a stopot, amit húztam felfelé. Az utolsó csomag 5035-ön ment el, ott már a stop győzött. 9620 körül volt a DAX alja, amikor a certi 5100 volt.

Nem tudom, meddig fog esni, de most nagyon bearish a hangulat, viszont nekem ennyi feszültség egyelőre elég volt. 42% volt a legjobb certis csomagon, nem szabad telhetetlennek lenni. Ilyen erős trendnél még a kontrákat se akarom megjátszani, most egyelőre kivárok, megnézem, mi lesz.

Naposon a 2011-től induló trendvonalat elérte, ez az a ferde vonal, amiből egy kicsi látszik a charton. RSI szerint bearish, sávozik.

Óráson RSI teljesen bearish, és még van hely bőven menni lefelé, egy impulzus, a C hullám közepén járhatunk. Persze ha a C egy háromszög része lesz, akkor nincs már olyan sok lefelé, ezért szálltam ki.

Egy ötperces chartot is iderakok, ez alapján szálltam ki. Egy tiszta impulzus indult el lefelé 01.13-án reggel, annak lett vége ma délben. Lehet persze, hogy nincs vége, csak nyúlik, de olyan szép a szerkezet, hogy nekem enyi elég volt.

Ma reggel volt a legnagyobb forgalom az ötpercesen, felmértem a szimmetriapontot, és nagyon pontosan kiadta a harmadik hullám végét, ezért is gondolom, hogy ennek az impulzusnak 9614 volt az alja, most korrigálni fog egy kicsit.

Napos:

Órás:

5 perces:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése