2024. március 13., szerda

Paypal - kereskedés

Nem úgy mozog, ahogy számítottam rá, és nagyon valószínű, hogy azért, mert az a lefelé tartó ending diagonal, ami 103 dollárról indult 08.16-án, még nem készült el.

Ez volt az elképzelésem (napos):

Az október 27-én indult emelkedés egyértelműen nem egy gyors impulzus, ami a teljes diagonált visszakorrigálná. Inkább egy zigzag ment felfelé, és amit én az emelkedő (i)-nek rajzoltam, az még a lefelé tartó nagy diagonál negyedik hulláma.

Itt van ez a verzió:

Ha ez jön, akkor lesz még egy lokális alj 50 alatt, és csak onnan fog kilőni.

Kis idősíkon nézve is azt látom, hogy most nem lesz ebből nagy emelkedés. A csatorna középvonalától szerintem lefordul pár nap múlva. Most egy kis impulzus negyedik hulláma épülhet, lesz még egy enyhe emelkedés, de utána letörik. A tervem az, hogy 64 dollár körül eladom (25% nyerő lenne kb.), és 50-en visszaveszem. Szép terv.

Vagyonépítés osztalékkal, a könyvem. Elérhető epub, mobi, pdf formátumokban a Smashwords-ön, az Apple Books-on és a Google Play-en.

1 megjegyzés: