2024. január 27., szombat

Paypal - kereskedés

Kicsit finomítottam a legutóbbi rajzomon, eltelt vagy három hét, mióta feltettem ide, született egy csomó új gyertya. A lényeg, hogy szerintem egy impulzus indult el 2023.10.27-én, ennek megvolt a lassú és nyögvenyelős első hulláma, utána ennek a korrekciója is, majd elindult a harmadik. Elég jól startolt el ez a harmadik hullám, de aztán a korrekciója is olyan erős volt, mint amilyen az indulás, ez jellemző a második hullámokra. Szerintem egy 1212 helyzet van, a minuette ((i), (ii) stb. számokkal jelölt hullámszint) idősík után a subminuette 12 is elkészült (ezek az i, ii stb. számozások). Most kellene a begyorsulnia az emelkedésnek, két timeframe-en is harmadik jön, ennek nagyon gyorsnak kellene lennie, 77-80 dollárig kéne repülnie az árfolyamnak. Ha nem így lesz, akkor tévedtem.

Órás:

80 körül lehet, hogy eladom a felét a csomagomnak, és csak a másik felével várom ki a 100-at. De minden attól függ, hogy tényleg úgy megy az árfolyam, ahogy a charton számítok rá.

Vagyonépítés osztalékkal, a könyvem. Elérhető epub, mobi, pdf formátumokban a Smashwords-ön, az Apple Books-on és a Google Play-en.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése