2021. november 17., szerda

Követett részvények - 2021. november

Havonta ránézek egyszer azokra a papírokra, amikből előbb vagy utóbb venni szeretnék. Általában a hetes chartokat nézem, 4-5 gyertya születik egy hónap alatt, ennyit már érdemes újra kiértékelni. Leginkább azért csinálom, hogy az elképzeléseimet rendszeresen ellenőrizzem.

Változások a listán

Kikerült a követett részvények közül:

  • Best Buy (BBY) és Flowers Foods (FLO) árfolyama úgy változott, hogy az elképzelésem megdőlt velük kapcsolatban, már nem követem őket
  • Lockheed Martint (LMT) vettem 
Új szereplő a követett részvények között:
  • MSC Industrial (MSM) van a portfóliómban, de venni akarok még, ezért szorosabban figyelem

Coca-Cola Company (KO)

Nincs változás, egyelőre a sávon belül maradt. A 2020 márciusában kezdődött emelkedés B hullámnak tűnik, de akár lehet egy leading diagonal is, és akkor nem valószínű, hogy leesik az árfolyam a várt tartományba, ebben az esetben inkább a 47 dollár lenne a cél. Még akkor is megéri venni, de majd eldöntöm, ha ott tart.


Community Trust Bancorp Inc (CTBI)

Az (A) hullám kicsit feljebb ment, de változatlanul áll az elképzelésem.






Intel Corporation (INTC)

A múlt hónaphoz képest még jobban eltávolodott a sáv aljától, nem elérhetetlen cél a 44 dolláros szint.




Kimberly-Clark Corporation (KMB)

Még valid az elképzelésem, figyelem tovább.







MSC Industrial (MSM)

MSM-ből volt egy nagyobb csomagom, júniusban adtam el belőle 93 dolláron (amit eladtam, azt 77-en vettem). A chart alapján úgy gondolom, hogy megint lesz egy alkalom a vételre. 74 dollár alatt van egy rés a napos charton, ha azt betölti, és lesz éppen pénzem is, veszek belőle megint.


Sysco Corporation (SYY)

Az elépzelésem változatlanul él. Ha a csatornatetőről meredeken esik az árfolyam és nagy forgalommal töri a csatornaaljat, akkor egy erős impulzus megy le. Ha nem, akkor nem. 






Ha támogatnád a munkámat, a Patreonon megteheted.

3 megjegyzés:

  1. Szia! Az FLO-ról mi a véleményed? Nekem volt belőle, a nagyobb megugrás után eladtam, azóta is emelkedik, utólag úgy érzem hiba volt. Ettől függetlenül hosszú távon még van benne szerintem jó vételi lehetőség. (A qualcommal ugyanígy jártam de az más tészta)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokáig szemeztem vele, mert jó cég szerintem, és azt hittem, lefelé fog menni, 15 körül akartam venni belőle. De olyat emelkedett az elmúl két hónapban, hogy ez a 15 dolláros szint egyelőre elérhetetlennek tűnik. Szóval én nem veszek, mert ezen az áron nem éri meg, kevesebb meg nem tudom, mikor lesz, de szerintem csak sokára.

      Törlés
    2. Köszi szépen!!! Én 22,8-ért vettem, annyiért ismét visszavenném ha zuhanna akkorát az árfolyam, de szerintem most felfele fog menni akár 30-ig is, legalábbis a következő jelentésig ha nagy csoda nem történik nem fog zuhanni szerintem.

      Törlés