2019. december 1., vasárnap

Osztalék portfólió - 2019 november

Változások:
  • Eladtam az AT&T egy részét 39,5-ön, amiket a legdrágábban vettem, kb. 27% pluszban. Még adok majd belőle, az eredeti mennyiség felét akarom csak hosszú távon tartani. 40 felett tettem be eladást, de ez a 40-es szint elég erős ellenállás, nem tudom, mikor töri át.
  • General Mills-t eladtam mindet. 28 hónapja nem emelt osztalékot, és most 37% pluszban volt az árfolyam, kiszálltam. Lehet, hogy majd emel, de én azt már nem akartam kivárni. Ha egy cég két évig nem emel, azzal már eléggé erodálja a hozam reálértékét. 
  • Vector Group osztalékot vágott, jövőre felezi a mostani negyedéves 0,4-et.
  • Osztalékhozam (12 havi előretekintő): 6,41%.


Amiket figyelek (havi vagy hetes chartokon, Elliott Wave Principle alapján):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése