2018. október 24., szerda

MOL

Volt valami baj az Investingen, a chartjaimról eltűnt minden berajzolt elem. Most a hetest és a napost visszaszerkesztgettem a blog alapján, nahát, erre is jó ez.

Esni kezdett, és talán már folytatni is fogja egy darabig. Több mint 61,8%-ot visszakorrigált a 4/[w]-ből, 10.17-én volt az [x] csúcsa, innen egy hármas szerkezetnek kellene lejönnie. Nem impulzusnak, mert ez szerintem nem ABC, hanem WXY. Bár amit én [w]-nek számoztam, az akár lehet egy leading diagonal is, és akkor ez egy zigzag lehet. A lényeg, hogy szerintem korrekció fut, és innen 3-400 pont esés minimum elvárható.

Hetes charton megfigyelhető, hogy az ideiglenes trendcsatorna alsó szárán kúszott fel az árfolyam. Ez tipikus B hullám, egy korrekció közepe szokott így viselkedni, nem pedig egy ötödik hullám. Már csak ezért is az a favorit elképzelésem, hogy még a negyedikben van.

RSI naposon és hetesen is mehet a bear zónába, 34 alá, nincs ellene semmi, nem járt 66 felett.

Hetes:

Napos:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése