2018. október 11., csütörtök

Daimler

Ma nyitáskor eladtam a short certiket 304-en, 35% volt rajtuk három nap alatt. Az Erste árjegyzője most nagyon jól működött, amint lett árfolyam, lett jegyzés is, nem volt semmi "hálózati probléma". Kicsit féltem, hogy kivárnak addig, amíg visszamászik az árfolyam valameddig, de nem. Szóval nem csak trükköznek állandóan.

Vártam egy kicsit, majd vettem egy adag TL04-et. Ennek 40 EUR-nál van a KO szintje, elég biztonságos.

H1-en látszik, hogy szinte tökéletes zigzagot csinált. Divergencia is volt, szóval itt most fordulhatott, a naposon feltett számozásom szerint ez a C/[iv]/(c) lesz, egy impulzus 57-59 közé. A legvalószínűbb, hogy valami flat fut, running vagy expanded, ezeknek a vége egy impulzus. Ez persze egyáltalán nem biztos, a negyedik hullám lehet háromszög is, vagy összetett hármas, de a lényeg az, hogy most egy kis felfelét akarok elkapni.

Hosszabb távon változatlanul lefelé várom, egy 46 körüli alj még hiányzik nekem. De addig egy kis swing.

D1:

H1:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése