2018. szeptember 12., szerda

OTP

Esik, most éppen 10000 alatt van már, és szerintem még esni is fog pár hétig, persze vissza-vissza korrigálva. A [iv]/(c) futhat, egyelőre impulzusnak veszem, aztán majd kiderül.

Naposon a fibo extension alapján próbáltam belőni a célárat, 61,8%-nál 9297, 100%-nál (amikor (a) = (c)) 8430. A kettő között akarok longba szállni valami biztonságos certivel.

Hetes charton RSI mehet 34 alá is akár, vagy a 34 közelébe, egy új aljra. Naposon hamarosan a 08.15-i lokális alj alá kell mennie az árfolyamnak és az RSI-nek is, ha tényleg impulzus fut.

Shortolni nem érdemes, longolni még nagyon korai. Ha viszont 9000 körül sikerül majd beszállni, akkor 11-12k közé elmehet simán, ez 2-3 ezres emelkedés, még részvényben is 30%, nemhogy certiben.

D1:

H4:

4 megjegyzés:

  1. Eléggé frissítő osztalekra is iranyulo strategiat olvasni valakitol végre. Bár még nem volt nalad a blogon Tesla, vagy legalábbis nem mostanaban, de volna kedved írni róla egy velemenyt? Most tervezik az elso profitos Qtr t es tul vagyok egy jo kis hiszterian ami levitte egy ellenallashoz ami ugy tunik fogta. Mi a véleményed?

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Osztalék alapon a Teslát még évekig nem érdemes nézni. Elemezgetni lehet Elliott-i alapokon, de annyira spekulatív szerintem, hogy én távol maradok tőle. Egy Musk mondat a twitteren, aztán 5-10%-os esik vagy emelkedik az árfolyam. Érték alapon meg nem elemezhető, mert veszteséges, és ha most lesz is nyereséges negyedévük, sok év kell, amíg stabil cég lesz.

    Ránéztem egy kicsit azért. Mehetne 400-ra és 240-re is, én az utóbbira szavazok, de ez nem elemzés. Én nem vennék, mert még korrigál szerintem, de ez nem szentírás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tesla es az osztalek nincs azonos univerzumban, csak is speki alapon, lelektani kerek szamokig gondoltam, de ha ez a Q3 most jo lesz akkor hullamban is pont kijohetne egy 5.ik. a 260 rol fel , uj csucsra. MSFT a masik akik kivetelesen jol megcinaltak a cloud ra valtast, remek business termekeik vannak, attorte a 100 at, teszi a dolgat lassan komotosan. Jo kereskedest!

      Törlés
    2. Akkor Teslával egyetértünk :) Nekem túl spekulatív, én jobban szeretem a kiszámíthatóbb papírokat, de neked sok sikert!

      Törlés