2018. január 10., szerda

OTP

Lezártam az összes shortot, egy ekkora esést certiben érdemes kihasználni. Sajnos nem tudtam mindet jól eladni, mert nem voltam gép előtt, és volt egy decemberi beragadt csomagom, azt bukóban dobtam. De így is 7% körül kerestem összességében. A shortok többségét hétfőn nyitottam, két napra ez nem rossz.

Azért adtam el, mert nem tudom, mi következik. Eshet 9800 alá is, és mehet új ATH-ra is. Most kicsit figyelem, és ha kiderül, hogy a 12.05-i alj az mi volt, majd újra beszállok.

H4-en pár verzió, hogy a 12.05-ös lokális alj és az ATH mi lehetett. H1-en pedig az a lényeg, hogy ami ATH-ról hullám lejött, az valószínűleg egy impulzus volt, és ennek a korrekciónak nincsen még vége, mert egy zigzag lesz. Ha B hullámosan megy felfelé egy-két napig az árfolyam, akkor lehet, hogy egy újabb shortot elengedek, de az már elég kockázatos. A long pedig innen tilos.

D1:

H4:

H1:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése