2018. január 2., kedd

2017

Magyar részvények:
  • Kereskedésre csak certifikátokat vettem (OTP és Richter), és a bukóim kivétel nélkül a short certikkel voltak. A Richternél komolyabb, az OTP-nél nem volt durva. A short certikből nincs akkora választék, mint a longokból, sokkal nagyobb a kockázatuk. Ezeket venni fogom a jövőben is, és esetleg a MOL-t is nézem majd, a darabolás jót tett neki.
  • Telekomból vettem sokat, az osztalék miatt. Még venni fogok dögivel, szerintem 450 alatt.
Külföldi részvények:
  • Ez jött be legjobban. Kevés az időm, ezért olyan részvényeket kerestem, amik sokat estek, és talán fordultak. Sokat kell várni, de az Eon és a DBK is jó vételek voltak.
  • Stock screener lapokat keresgetek, 52 week high/low grafikonokat meg P/E-ket nézegetek és sok elemzést olvasok. Alul értékelt amerikai részvényekkel akarok kereskedni heti-havi időtávon leginkább, erre van időm.
CFD:
  • Csak a DAX, bár kissé unom. Csak akkor érdemes daytrade-elni, ha van időm, és ez nem nagyon volt az utóbbi hónapokban. Nem volt egy izmos év, leginkább stratikat teszteltem élesben. Sok okosságot tanultam, a kiszállóim jobbak, mint egy éve, de még mindig van hová fejlődnöm. Ezt folytatni fogom.
Idén is adok-veszek majd, mert ez jó. Egészségünkre!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése