2017. szeptember 26., kedd

OTP

Ma offline voltam, most este meg csak nézem, hogy mi volt itt. A TS18-ra volt berakva egy eladási megbízásom 1700-ra, most visszanézve 10:30 körül teljesült. A mai maximum ár meg 2140 körül volt. Hát, benne hagytam vagy 400 forintot, de mindegy, a short certiben örülni kell minden nyerőnek, nem szabad az elszalasztott haszon miatt sírni. Egyébként sem tartottam volna ennyit, certiben 10% felett már mindig remeg a kezem. Így is 12% fölött kaszáltam rajta, bár a 38% lényegesen jobb lett volna.

Nem gondoltam volna egy ekkora korrekcióra. De ha már így történt, akkor talán mégis egy ending diagonal fut 05.04 óta, mégpedig a w(v). A mostani korrekciója pedig a (v)/iv, aminek bele kell érnie az i hullám területére, tehát 9375 alá. Pár napja még ezt elvetettem, elképzelhetetlen volt, de most már nem annyira. Ha ez ED, akkor őrült jól lehet majd kereskedni benne: ha tényleg lemegy addig, akkor onnan long 10600-ig.

D1-en és H4-en a számozás, H1-en pedig az izgalmak. Meddig megy le még az árfolyam?

Szimmetria: ha a mai impulzus legnagyobb forgalmú gyertyájának a közepe a szimmetriapont, akkor annyit megy le utána, mint amennyit előtte. Az alj ez alapján 9450 körül van, és holnap meg kell csinálnia. De még abban sem vagyok biztos, hogy napon túl ez működhet, mert a zárás/nyitás azért rendesen bezavarhat. Meglátjuk, most azért arra fogadnék, hogy nem esik ide le, a hangulat sokat változik, ha alszik rá egyet az ember.

De ami megy lefelé, az impulzus, és annak még lesz egy negyedik és egy ötödik hulláma, és majd ez viszi 9375 alá. Hát irtó kíváncsi vagyok, ez hogyan jön össze. A híres Groupama pakk eladása miatt shortolnak a nagyok egyet, hogy aztán az aljon majd jól bevásároljanak?

D1:

H4:

H1:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése