2017. február 22., szerda

DAX

Kereskedni CFD-vel továbbra sem tudok, a Random jövő héten jelenti be, hogy kivel megy tovább. Addig is nézegetem, mi várható. Szerintem még egy kis felrúgás 12000 fölé, és utána egy komolyabb esés.

D1-en divergenciák vannak, a 11.09-én indult impulzus a végéhez közeledik. Utána a minimális cél a 10486 (vagy 10806, az egy kicsit más logika szerinti számozás) elérése, ami mindenképpen 1000 pont feletti esést jelent, akármelyik verzió valósul meg. Kíváncsi vagyok, tényleg összejön-e. A jövő héten akár kezdődhetne is, nem tudom, hogy lesz-e valami komolyabb esemény.

H4-en az impulzust számoztam. Sokáig kellett várni, de a végén csak a csatornák szerint ment.

M30-on egy érdekes dolog van, a nagy impulzus utolsó hullámának a harmadikja szépen fibózható, a [B]/[v]/(i) hullám 261,8%-a a w(iii).

D1:

H4:

M30:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése