2023. május 16., kedd

OTP - kereskedés

Egy hónapja írtam az OTP-ről, azóta sok gyertya született, az egyik elképzelésem kezd teljesülni.

A napos chartra a nagy képet felrajzoltam. Egy nagy zigzag futhat 2022.07.27-től, aminek az A és B hulláma már megvolt, erre rajzoltam fel a lila csatornát. Most a C épülget, annak a harmadik hulláma. A kétórás charton ezt kirészleteztem.

Napos:

Egy érdekesség van itt. Bejelöltem a negyedéves jelentéseket, gyakorlatilag mindegyiknél lehetett egy jó shortot indítani, rögtön nyitás után, és még aznap zárni is. Legközelebb kipróbálom, a kockázata minimális.

Kétórás:

Szerintem még 1-2 hét kell ahhoz, hogy a [iii] elkészüljön. Most a [iii]/(iv) futhat, utána lesz még egy emelkedés, aminek a naposon berajzolt zöld csatornából illene kitörnie. Én ott szándékozom eladni a részvényeimet, a következő emelkedést már nem akarom megvárni. Egyrész nem biztos, hogy lesz tovább, mert mindig ott a lehetőség egy impulzusnak gondolt hullámnál, hogy csak egy zigzag, vagy egy diagonal, vagy egy csonka ötössel ér véget és nem lesz feljebb, másrészt a számlámon akarom tudni a pénzt, mert el akarom költeni.

Vagyonépítés osztalékkal, a könyvem. Elérhető epub, mobi, pdf formátumokban a Smashwords-ön, az Apple Books-on és a Google Play-en.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése