2022. február 9., szerda

Deutsche Bank - kereskedés

A Deutsche Bankot 2017 augusztusában kezdtem el venni 13,88-on és 2018 júniusában vettem meg belőle az utolsót 9 eurón. A közel egy év alatt adtam és vettem, most visszanéztem, összesen 8 trade-em volt 4 és 20% közötti profittal. Az utolsó eladásom 2018 januárjában volt 16,20-on, persze nem mindent adtam el, és hát mondanom sem kell, hogy onnan szinte csak esett. Én meg tartottam a részvényeket, néhányszor még vettem is hozzájuk, és azóta várok arra, hogy egyszer el tudjam adni. Türelmesen. Négy éve.

2020 márciusában volt az alj 4,45 eurón, azóta lassan, de biztosan emelkedik, a 13,49-es átlagú DBK csomagom mostanra került pluszba. Nem semmi, még jó, hogy ez részvény és nem valami származtatott termék, nincs költsége a tartásnak.

Próbálom számozni az emelkedést, de sehogyan sem sikerül. Egymásba ágyazott impulzusok talán, 1212, de nagyobb idősíkon sem látom a megfejtést. Annyi talán a biztos, hogy 01.24-én indult egy erőteljes impulzus, annak a közepe pedig a legnagyobb forgalmú nap lehet. Elvileg amennyit emelkedett addig, annyit fog még utána is, olyan ez, mint a vonat. Ugyanúgy idő kell az elinduláshoz, mint a megálláshoz. 

Ha így lesz, akkor az első megállója ennek az emelkedésnek 15-15,2 körül lesz. Utána még emelkedhet persze, de talán csak egy korrekció után. RSI nagyon jól mozog, ebből a magasságból nem mehet egy ütemben nagyon mélyre. 

Eladni az első csomagomat 15,5-ön tervezem, aztán majd meglátom, hogyan tovább. Megvárom, amíg leesik az árfolyam és tartom újabb négy évig, vagy felmegy 17-re és eladok mindent, a mozgástól függ. 

Mindenesetre soha többé európai részvényt, amerikai osztalékrészvénybe fektetem ezt a pénzt.

Napos:

9 megjegyzés:

  1. Szia.Az AT&T-vel kapcsolatban szeretném a véleményedet kérni.Szerinted elkezdődött a kiválás beárazása?Mert az árfolyamon nem nagyon látszik.Ha nem akkor szerinted mennyi lehet a reális új ára?Köszi.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem még esni fog egy darabig. Kell egy jó negyedéves jelentés ahhoz, hogy a befektetők bízzanak abban, hogy a Warnermedia leválasztása jó döntés. Meg a kapott pénzt hogyan használják fel. És mi lesz az új társasággal. Szóval akár ez az év rámehet a bizalom visszaszerzésére,
    Reális árat senki nem tud most mondani, mert nem tudjuk, hogy működik az új setup.

    VálaszTörlés
  3. Köszi a választ.Én tartom a részvényeket,igaz nekem 25$-ról van,bízom benne,hogy nem jövök ki rosszul belőle.Meg az 1,1$ (4,5%) osztalék sem olyan rossz.

    VálaszTörlés
  4. igaz hogy egy éve készitettem ezt,de csak célhoz ért.
    http://keptarhely.eu/images/2022/02/13/v01/20220213v01xt2mhp.jpeg

    VálaszTörlés
  5. egy fülescsészét képzeltem bele,ami kb validálodott is,viszont ahogy készült a célárat most magasabbra tenném ez alapján,19 eur környékére.

    http://keptarhely.eu/view.php?file=20220213v01xyuvwj.jpeg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szépen gőzölög a csésze :)

      A 19 eurónak örülnék nagyon, amit nem adok el 15 körül, azzal várni akarok, a 19 jó lenne.

      Törlés
  6. Sziasztok! Szerintetek mekkora hatása lehet a bank bevételére a pozitív tartományba fordult német 10y bond? Köszi! (19 eurónak én is örülnék :-D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kérdés, de fogalmam sincs. Elvileg jót tesz a kamatbevételeknek, de hogy gyakorlatilag mi lesz, azt nem tudom.

      Törlés