2020. április 1., szerda

Az osztalék portfólióm - 2020 március

Változások

  • Eladtam a Vector Group részvényeimet 11,8-on. Lehetett volna magasabban is, így sikerült. Amikor minden esni kezdett, akkor döntöttem el, hogy inkább kiszállok, és biztosabb papírokba fektetem ezt a pénzt. Az árfolyamon kb. 20%-ot buktam, de ha az osztalékokat is nézem, akkor mindössze 1%-ot. Tanulópénznek nagyon megérte.
  • Tovább vettem az Exxon Mobilt, 34 USD volt az utolsó csomag. Az átlagom 44,41, ez 7,87% hozamot jelent.
  • Vettem még a Mereidth-ből is 12,5-ért, 21,3 az átlag, 11,18% a hozam.
  • Franklin Resources-t is vettem 17-ért, 22,87 az átlagom, 4,72% a hozam.
  • Altriát is bővítettem 34,51-en, 45,38 az átlag, 7,4% a hozam.
  • Eddig tartottak a megfontolt vételeim. Csakis championt, adtam ki a jelszót, és tényleg. Megnéztem a meglévő osztalék bajnokaimat, melyik esett a legnagyobbat, utána a legutolsó jelentésükből a számokat, és ha jó volt, akkor bővítettem.
  • És végül vettem Chicos Fas részvényeket is, amiket februárban adtam el 4 felett valamivel. Most 1,9-ért kaptam, de ez is sok volt, ma már látom. Ezt nem akarom sokat tartani, kereskedésre vettem, de talán pár negyedéves osztalékot azért begyűjtök vele. Legutóbb, amikor volt ilyenem, háromszor is tudtam volna 50%-ot fogni rajta. Bármilyen rossz hírre beesik, viszont nagyon jók a számai, van free cash flow-ja bőven, és egy-egy jó negyedéves jelentés után 10-15%-ot is képes ugrani.
  • Osztalékhozam (12 havi előretekintő): 6,47%.

Durván piros minden, de amíg osztalékot fizetnek, addig ez egyáltalán nem baj. 

Amiket figyelek (havi vagy hetes chartokon, Elliott Wave Principle alapján)

  • Eaton Vance volt az egyetlen kiszemeltem, de lemaradtam róla. Két helyen van értékpapírszámlám, a Vectort az Ersténél adtam el, de ott nem lehet EV-t venni, emiatt el kellett utalnom a pénzt a másik számlámra. 5 napig tartott. Az azonnali utalás az csak a folyószámlán létezik, itt előbb T+2 napot kell várni, hogy tényleg a számlán legyen a pénz, majd utalni a Keleren keresztül. Hát. De lesz még új lokális alj talán, hagytam rá pénzt. Amik érdekelnek, azokból már van, ott bővítek még, ha jönnek be az osztalék pénzek. Friss cégnek pedig ez a legvonzóbb.
  • Most csak championt! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése