2019. május 9., csütörtök

OTP

Elkezdett esni, zártam is az első shortomat hétfőn (TS25, +25%), most úgy tűnik, túl korán, de már annyiszor visszaemelkedett, hogy nem akartam kapzsi lenni.

Hetes és napos chartokon most egy nagyobb korrekcióban van, de az órás chart elbizonytalanít, mert ott még nem látom, hogy elkészült volna az emelkedés vége.

Hetesen egy nagy impulzus elkészült (?), a w3, ennek futhat most a korrekciója, elméletileg akár az előző négyesig, ami 9510 forint volt. Ehhez valami világméretű összeomlás kellene, az OTP a felvásárlásokkal annyit nőtt, hogy ennek az esélyét nullához közelinek érzem.

Naposon is lehet úgy számozni, hogy már elkészült a w3, próbáltam középről kis TF-en az impulzusokat beazonosítani, a legvalószínűbb mindig, hogy a legmeredekebb hullám a hármasokon belüli harmadik. Ez megvan, az október végével indult impulzus pont ilyen. De ahogy megyek kifelé, egyre nehezebb eldönteni, hogy egy hullám az már az új emelkedés eleje, vagy még a korrekció része. Amit például a napos charton (iv)-nek jelöltem, az simán lehet a iv-es hullám, az a korrekció, ami még 12.05-től indult. De akkor meg nem jön ki a legközepe impulzus előtti és utáni szakaszok számozása. Nehéz ügy.

Az órás chart pedig elbizonytalanít, hogy valóban vége van-e a w3-nak, láttuk-e a tetejét. Ott egyértelműen két hármas jött egymás után, az ATH nem egy ED vagy egy impulzus, hanem inkább egy flat korrekció B hulláma, ami után most a C fut, de ennek kb. itt az alja. Innen lehet még egy utolsó elrugaszkodás felfelé, és csak utána jön az esés.

Egy kis longot is vettem épp ezért, de ATH-ig nem várok vele, ha lesz rajta 20-30%, el is adom.

Hetes:

Napos:

Órás:

4 megjegyzés:

  1. Szia órás szerintem kis tf és ez alapján új csúcsra nem igen mehet fel, ha úgy gondolod hogy naposon hetesen, kész bár sokan még mindig új csúcsokra várják. Írtad a 9500 körüli cél árat napos kb 12000 r mutat. de néztem a havit ami alapján bizony én nagyon csúnyának látom a 2011-től induló emelkedést ami még lejjebb mutat 8800 környéke elsőre. Havin tehát szerintem benne van a 9500 minimum.

    VálaszTörlés
  2. Naposnál nagyobb TF-en késznek látom, de ha óráson nézem, akkor ott nem számozható még szépen. Az igaz, hogy a nagyobb idősík számít hosszú távon, annak van ereje. Bele lehet látni az esést, de ma 8800 ezért a bankért röhejesen alacsony ár lenne, nem tudom elképzelni, hogy nem zsákolnál már jóval előtte.

    VálaszTörlés
  3. Szia én egyenlőre zártam minden pozit tegnap a shortokat, hétfő a longot. De most ahogy nézem longba kezdek gondolkodni 12100 körüli be szállóval mivel szvsz. a fej-vállat vissza teszteli 12450 körül és elliottilag is ahogy számolom 5 hullám jött le A pont d ha itt az Á pont a B-nek 12700 körül kéne lenni vagy még az A pont lejjebb van mivel a fej-váll cél ár kb 11600-ra mutat lehet ott már a C vége van.
    Ráadásul most be kever a sok 14000 váró top elemzők. Rá adásul ami ebben sántít hogy heti havi szinteken a Macd indikátor eladási jelzésen meg figyelés ha így van fél év még innen vált.

    Berni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó ütemben kaptad el, gratu. Azt elemzők a célárakat 12 hónapra adják meg, addig még azért mehet bármerre, nem fog rögtön odamenni.

      Törlés