2018. július 31., kedd

Vector Group

A Vector Groupra ráugrottam, mert nagyon egy korrekció végén van, és napokon belül talán lesz egy jó beszálló. Ez az az cég, ami úgy növeli az osztalékot, hogy minden szeptemberben 100 részvényből 105-öt csinál, és mindig fix 0,4 USD-t fizet negyedévenként. Sok site-on a dividend history nem 0,4-et mutat, hanem a split miatt 5%-kal visszaosztják, hogy az osztalékon mutassák ki ezt a növekedést. De utána olvastam, mindig 0,4-et fizet, és mindig nő a részvények száma.

Most éppen 18,41 az árfolyam, ez 1,6 osztalékkal számolva 8,69%, nem rossz. A szeptemberi split miatt már lehet tudni (persze el is halaszthatják, de azért lehet vele tervezni), hogy ezzel az árfolyammal számolva az 5% növekedés miatt 8,8% lesz a hozam. Akár vehetnék is, de a chartokat megnézve egy kicsit még várok.

Havi: berajzoltam, honnan számolok egy impulzussal. A w4-ben járhat, annak a legvégén. A w4 flat lehet, nem hsz szerintem.

Hetes: ugyanez kicsit közelebbről.

Napos: az utolsó 4/[c] hullámot próbáltam számozni. Az eleje nem egyértelmű, de nagy energiát abba nem fektettem, mert a végén nagyon valószínű, hogy egy impulzus fut, ez az i, ii, iii stb.Itt még hiányzik egy divergens alj.

H4: itt látszik jól az utolsó impulzus. Még itt sincs divergencia.

Ha 18,80-at eléri az árfolyam, akkor ez a számozás nem jó. De talán leszúr a [c]/(v)/v 18 alá. 17,8-on van vételi megbízásom, itt 8,99% a yield. De lehet, hogy már 18-nál veszegetek.

M:

W:

D1:

H4:

1 megjegyzés:

  1. Ma esett egy nagyot a gyorsjelentés után, 17,8-on vettem. Ha 17 alá megy, még veszek, de már így is 8,99% a yield, plusz szeptemberben 5% részvényt kapok.

    VálaszTörlés