2018. február 5., hétfő

Deutsche Bank

01.24-én 16,2-ért eladtam azokat a papírokat, amiket 01.08-án 15,2-n vettem, 6,17% kasza. Aztán már a gyorsjelentés előtt réssel esni kezdett, és esik még most is, de én pénteken 14-en visszavettem egy adagot. Lehet, hogy nem egy-két hétig kell tartani, de nem baj, jó lesz ez.

Bridgewater és AQR shortolják. Nem tudom, mennyi idővel a pozik nyitása után kell jelenteni, szerintem mindketten 16 körül nyithattak, csak az AQR az előző csúcsnál, a Bridgewater meg az utolsónál. Gondolom ha zárnak, akkor fordul majd az árfolyam. Vagy egy erősebb kutya fordít, és a kényszerzárások majd elindítják a w[iii]-at.

13,11-től számítom a w[i] indulását, amíg felette marad az árfolyam, az elképzelés nem sérül. Ha alá megy, akkor még mindig a w2 fut, és lassabban indul be az emelkedés.

A napos chart szerint egy impulzus jött le 16,21-ről, ez lehet a [ii]/(c). RSI a mélyben divergencia nélkül, lehet, hogy még csinál egy lokális aljat, mielőtt fordul. H4-nél már a divergencia megjelenik. H1-en nem tudok a (c) hullámra jó csatornát rajzolni, valami megnyúlt impulzus lehet.

Ha tényleg a 3/[iii] fog elindulni a forduló után, akkor intenzív emelkedés jön, 20 fölé. Meglátjuk.

D1:

H4:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése