2018. február 8., csütörtök

DAX

Továbbra is csak kicsiben kötök és napon belül zárok. Stratégiákat tesztelek és gyakorlom a pozíciózárást. Pluszban vagyok, de nem ebből fogok meggazdagodni.

Átgondoltam a DAX-ot és elvetettem azt a számozást, amit sokáig jónak tartottam, hogy tudniillik még mindig egy korrekció fut, egy óriási B hullám, és ez vitte ATH-ra a DAX-ot. Annyira torz lenne egy ilyen B hullám, hogy inkább elfogadtam azt, ahogyan a legtöbben számozzák. Hülyeség lenne ragaszkodni a hülyeséghez.

Hetesen a nagy kép. A [4]/(A) hullámnak lesz vége hamarosan. Az ideiglenes csatorna alá szúrt, de RSI szerintem előbb még visszajön 50 fölé egy (B) hullámmal, mielőtt 34 alá bukna és megcsinálná a 11900-at. Ha mégsem így lesz, és ez az impulzus megy még lejjebb, akkor gyors lesz a [4], az alja ugyanúgy 11900 körül lehet. Az egész szerkezet egy flat, ami lehet egy nagyobb hármas első hulláma is, vagy maga a komplett [4].

H4-en kicsit részleteztem a mostani korrektív hullámot. Elég sokféle számozása lehetséges, ezek között biztosan van olyan is, ami jó, de nem lényeges a végeredmény szempontjából. 3-3-5-ös szerkezetű, és most az impulzusa fut, aminek a vége nem biztos, hogy új aljra megy.

Hosszú távon ez még mindig longos, bár a w[4] durván elhúzódhat. Időben a w[3] másfélszerese is lehet, ami 18 hónapig futott. De legalább minden irányba lehet majd kereskedni benne.

W1:

H4:

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. https://invst.ly/6l8xp
    Szia Zarta!
    Egy ilyen csatorna nem lehetséges?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a regression channelt hogy kell felrakni investingen? Egyébként ha MT4-en behúzom, akkor nekem nem a középvonalnál jár most az árfolyam, hanem a csati alsó szélénél. Ez is érdekes, hogy miért.

      Egyébként minden csatorna azt mondja, hogy innen pattanhat egyet, a kérdés csak az, hogy kicsit (B hullám), vagy nagyot (egy ötödik). A tied is pont ilyen, szóval jónak néz ki :)

      Törlés
  3. Köszönöm a válaszod.
    A bal oszlopban a második legördülőn belül vannak a vonalak, parallel channel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, ez egy közönséges paralell channel, a középvonal miatt regressziósnak gondoltam. OK, köszi, ezt használom ezerrel.

      Törlés