2017. december 4., hétfő

Richter

Eladtam ma minden short certit, a TS09-et 32% pluszban, a TS08-akat -29%-ban, veszteségnek ennyire még nem örültem. 2017.01.25-én vettem a TS08-at, az ATH idején 2 forintra volt a KO-tól, most végre el tudtam adni úgy, hogy nincs érezhető hatása. És elkezdtem longba átszállni, TL06-ba.

A mai esést nehéz másnak számozni, mint egy impulzus harmadik hullámának. Lesz még egy árfolyam alj talán, bár az is lehet, hogy csonka impulzus lesz, de ennyi korrekció után (06.19 óta esik) talán tényleg elindul felfelé. A 6400-tól 6000 pont biztos lesz benne felfelé, 30% körül jelentene ez az árfolyam a TL06-ban.

Most a [c] hullám negyedik hulláma futhat, a a [c]/(iv), ami akár az egész héten is tarthat. Ha netán elérné a 6832-t, akkor ez hibás elképzelés. H1-en az ideiglenes csatornát mindenesetre át kéne törnie 6500 körül.

A w5 pedig nem hiszem, hogy egy egyszerű száguldás lesz felfelé, ha eddig szerette a hármasokat, akkor ott is imádni fogja, ending diagonal lesz leginkább.

TL06-ot veszek még 2000 körül.

D1:

H1:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése