2017. december 18., hétfő

Deutsche Bank

Nem jött vissza értem 15,5-re, maradt az eredeti vételem, a ki-be ugrálásnak vége, már csak azért is, mert Eonból is bevásároltam. Most izgulhatok, hogy melyik megy majd jobban.

D1-en olyan, mintha nekifutna egy nagy impulzusnak. De ha nem impulzus lesz, hanem csak egy nagy zigzag, ami 2016 szeptember végén indult, akkor is 22 EUR körül van a vége. Ha impulzus, akkor ki tudja, ezt ki sem számolom egyelőre.

Olyan, mintha a korrekciók nem egy trendszinthez tartoznának, a H4-es charton látszik, hogy az ideiglenes csatornát nem törte az a hullám, amit "(iv) vagy ii"-nek jelöltem. A fibonacci extension-t felmértem az (i)-(ii)-re, a "(iii) vagy i" jelölés 1,618-ra szépen kijön, de az egész nagy szerkezet nagyon aránytalan lenne, ha csak ekkora hullám jönne ide. Inkább nyúlás lesz itt.

Ha RSI a napos charton új csúcsot csinál, akkor egészen biztosan így van. Ha nem csinál, akkor majd elmélkednem kell.

Eladni 20 alatt nem akarom egyelőre. Most 22%-os pluszban vagyok, 20 EUR-nál lennék 43%-on, az nem rossz. Ha Eon megy 10%-ot pár héten belül, akkor inkább azt dobom és majd DBK-t veszek, ha lesz egy olyan korrekció, ami alapján tudok számolni célárat.

D1:

H4:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése